31 lat temu stałem w kolejce do sklepu. Wtedy nie było w tym nic nadzwyczajnego. Był rok 1984, ale kolejka prowadziła do sklepu…muzycznego! Stałem i czekałem blisko 4 godziny na możliwość kupienia drugiej płyty mojego ukochanego zespołu – REPUBLIKA „Niestanne Tango”.
Płytę nabyłem, ale wraz z nią zmuszono mnie do kupienia innej płyty – nikomu wtedy nieznanej (a na pewno niegranej często w Polskim Radiu) Tiny Turner „Private Dancer”. Z perspektywy czasu znajduję, ów gwałt na moim portfelu i osobistych finansach, jako początki cross-sellingu (dosprzedaży) w Polsce. Uważałem się za jednak szczęściarza, ponieważ tym, którzy kupowali płytę Shakina Stevensa obowiązkowo dosprzedawano szary, twardy papier toaletowy.
Takie było trudne początki cross-selllingu w naszym kraju. Procesu, techniki czy strategii, która odponad II dekad jest na stałe obecna w sprzedawaniu dóbr wszelkiej maści.
Jeśli chcesz:
- Dowiedzieć się, czym jest, a czym nie jest cross-sellling
- Który moment rozmowy jest najlepszy na techniki cross-sellingowe
- Czym się różni cross od up – sellingu
- Poznać sprawdzone wzory pytań skuteczne w rozmowach o dosprzedawaniu
To zarezerwuj sobie czas 28 kwietnia o godzinie 11.00.
Będzie stymulująco. Będzie również krótki test.