W kolejnej części szkoleń zajęliśmy się niezwykle istotną kwestią rozmowy z klientem.
Jeśli zastanawiasz się w jaki sposób nakłonić Twojego klienta do nabycia czy przetestowania tego co sprzedajesz to dobrze trafiłeś.
W materiale szkoleniowym znajdziecie informacje jak zadbać o to, aby podczas rozmowy telefonicznej czy spotkania klient poczuł, że się nim interesujesz.
Znajdziecie tam również sprawdzone przeze mnie sposoby na skuteczne dobijanie targu.
Pokazuję jakich zdań używać, aby klient sprzedaż nie byłą „drogą przez mękę”.
KLIKNIJ I POBIERZ szkolenie w całości ZA DARMO!
PS: To nie wszystko!
Zachęcam do odwiedzenia mojego Bloga, na którym znajdziecie artykuł uzupełniający wiedzę przekazaną w szkoleniu.
Podzieliłem go na II części; w części pierwszej znajdziecie 3 niezawodne sposoby, które pomogą Ci zbudować relację z klientem i zachęcić go do kupna konkretnego artykułu, na którym TY zarobisz najwięcej:
’Jak zadbać o dobre relacje podczas sprzedaży?’ (przeczytaj artykuł)
Koniecznie podziel się swoimi przemyśleniami i dodaj komentarz. Jestem bardzo ciekaw Twojej opinii!