NortonLifeLock Inc. sfinalizował przejęcie firmy Avast. Ponieważ transakcja została oficjalnie zamknięta, z przyjemnością informujemy o innych ważnych zmianach w naszej działalności.
Co się zmieniło?
NortonLifeLock i Avast połączyły się jako firma wielomarkowa z nową nazwą i logo jako Gen. Nowa nazwa firmy jest inspirowana pokoleniami ludzi, których pomagamy chronić – wczoraj, dziś i jutro.
Nazwa Gen pochodzi od słowa „pokolenie” – inspirowana połączeniem wielu pokoleń, które chronimy. Strzałka w literze „G” symbolizuje regenerację i ciągły cykl rozwoju w świecie cyfrowym.
Gen to globalna firma, wspierająca Digital Freedom, powiększająca się rodzina marek konsumenckich, w tym Norton, Avast, LifeLock, Avira, AVG, ReputationDefender i CCleaner. Wspólne dziedzictwo jest zakorzenione w zapewnianiu bezpieczeństwa pierwszym pokoleniom cyfrowym. Gen zapewnia wiodące rozwiązania technologiczne w zakresie cyberbezpieczeństwa, prywatności w Internecie i ochrony tożsamości pół miliarda naszych użytkowników, aby mogli oni żyć bezpieczniej, prywatniej i pewniej w swoim cyfrowym życiu dzisiaj i dla przyszłych pokoleń.
Co to znaczy?
Obecnie nie ma żadnych zmian w umowach partnerskich i ustaleniach dotyczących rozliczeń. W nadchodzących miesiącach Twój zespół ds. sprzedaży i marketingu pomoże zapewnić wdrożenie planu informowania o ważnych zmianach.
Ta zmiana nazwy i logo firmy nie ma wpływu na rodzinę zaufanych marek. Ponieważ Gen wciąż się rozwija i ewoluuje jako firma wielomarkowa w jednej kategorii, jesteśmy zaangażowani w każdą z naszych unikalnych marek: Norton, Avast, LifeLock, Avira, AVG, ReputationDefender i CCleaner.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.