Jednym z pomysłów Radka Klimka na temat webinaru, były schematy w sprzedaży. Chciał bym podał gotowce. Tak wiele jak to możliwe i z różnych obszarów.
Wyraz schemat ma dwa znaczenia. Jedno dotyczy ogólnego planu i zarysu czegoś. Drugie znaczenie mówi o schemacie, jako o ustalonym z góry szablonie i wzorcu. I dziś o tym drugim.
Ze schematami, algorytmami, sposobami, pomysłami jest duży kłopot. Brać handlowa jest oporna. Nie chce testować pomysłów innych, a jeśli to zrobi, to najczęściej „twórczo” coś doda od siebie, co burzy strukturę SCHEMATU i czyni go bezużytecznym.
Przerabiam ten wątek regularnie na szkoleniach ze schematem MUS – radzenie sobie z obiekcjami.
Webinar w czwartek nie jest dla wszystkich. Jeśli naprawdę zależy ci na efektywności i chcesz poznać sprawdzone sposoby na;
- Rozmowę w której klient nie mówi NIE
- Radzenie sobie z obiekcjami
- Wyznaczanie granic z wyjątkowo trudnym klientem
To zapraszam we czwartek o 11.00. Będą gotowce podane na tacy. Jedyne co trzeba z nimi zrobić to ZASTOSOWAĆ. Jeśli masz tyle determinacji będziesz mile widziany, jeśli nie – idź na basen. Pogoda ma być do tego idealna.