Hasło do konta jest niczym kluczyki do auta. Strzeżecie je jak oka w głowie, nie dajecie innym ludziom i dbacie o to by nikt nie próbował dorobić sobie własnego kompletu.
Ale do haseł podchodzi się mniej restrykcyjnie. Ustalacie proste dane do logowania (np. imię czworonoga lub ciąg kolejnych cyfr), nie zmieniacie ich miesiącami lub korzystacie z tych samych w różnych serwisach.
To trochę tak jakbyście położyli kluczyki na stole w restauracji i o nich zapomnieli…
Dlaczego hasła są takie ważne? Co ile należy je zmieniać i jakie kombinacje cyfr i liter są zbyt łatwe do odgadnięcia? Jak powinna wyglądać dobra polityka haseł w firmie?
Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w napisanym przez nas artykule w Rzeczpospolitej (kliknij).
Dowiecie się z niego jak krok po kroku przygotować wytyczne polityki haseł w firmie, jak przekonać pracowników do regularnej zmiany danych do logowania i ustalania ich na bardziej skomplikowanym poziomie. Mamy też rozwiązanie dla tych, którzy martwią się, że jeżeli w każdym serwisie będą mieli inne hasło, to ich wszystkich nie spamiętają.
Jednym słowem: jeżeli chcecie wiedzieć wszystko o hasłach, ich bezpieczeństwie i sposobach na ich pamiętanie, to koniecznie przeczytajcie nasz artykuł w Rzeczpospolitej!
Warto także podzielić się nim z waszymi klientami. To doskonała PR-owa okazja do budowania profesjonalnego i odpowiedzialnego wizerunku Avast / AVG.