W związku z pojawieniem się nowych wersji biznesowej AVG CloudCare zmienił się nieco tryb generowania licencji. Nie jest on skomplikowany i zajmuje kilka minut.
Niżej znajdziecie krótki kurs mający na celu pokazanie w jaki sposób można zalogować/zarejestrować się w panelu zarządzającym AVG CloudCare, jak dodać nowych klientów, a także wygenerować dla nich licencje testowe.
Instrukcja jak wygenerować licencje AVG CludCare
Krok 1: Zgłaszamy chęć rejestracji opiekunowi handlowemu.
Aby uzyskać dostęp do panelu AVG CloudCare należy zgłosić to swojemu opiekunowi handlowemu.
Krok 2: Wiadomość e-mail.
Po zgłoszeniu i zarejestrowaniu w panelu otrzymamy e-maila z prośbą o zresetowanie hasła na stronie cloudcare.avg.com:
Krok 3: panel zarządzający AVG CloudCare
Po zalogowaniu się, będziemy mieli dostęp do panelu zarządzającego AVG CloudCare
Kolejnym krokiem będzie dodatnie nowego klienta, który chciałby przetestować rozwiązanie AVG CloudCare.
W polach ‘Customer Profile’ należy uzupełnić informację o Kliencie, które pozwolą nam go identyfikować w panelu i skutecznie nim zarządzać. Najważniejsze co trzeba uzupełnić to ‘Company’ oraz ‘Email’.
Krok 4: Wybór składników AVG CloudCare
Kolejnym etapem jest dodanie usług z jakich Klient ma mieć możliwość korzystania i forma w jakiej ma to być realizowane:
- Aby przygotować wersje testową AVG CloudCare AntiVirus należy wybrać Licence – monthly billing i zaznaczyć opcje ‘offer 30 day trial’
- Aby przygotować wersje testową AVG CloudCare Content Filtering należy wybrać Licence – monthly billing i zaznaczyć opcje ‘offer 30 day trial’
- Aby przygotować wersje testową AVG CloudCare Online Backup należy wybrać Licence – monthly billing i zaznaczyć opcje ‘offer 30 day trial’, oray zdefiniować hasło.
W przypadku wybory wariantu 1 rocznego bądź 2 letniego, pozostanie nam opcja ‘add to cart’ czyli zakupu rozwiązania.
Krok 5: Dostarczanie instalatora
Gdy mamy zdefiniowanego Klienta, oraz usługi do niego przypisane możemy klientowi przesłać na kilka sposobów instalator programu.
W tym celu klikamy w ikonkę obsługi klienta:
Następnie przechodzimy do zakładki ‘Devices’:
W kolejnym oknie możemy wybrać w jaki sposób dostarczyć Klientowi program:
Są 3 sposoby:
- Wysłanie Klientowi mailem linka do pobrania AVG CloudCare
- Stworzenie instalatora który możemy zgrać na nośnik danych lub wysłać później
- Zdalna instalacja – Aby tego dokonać w lokalnej sieci Klienta musi być zainstalowany na przynajmniej jednym komputerze AVG CloudCare aby mógł służyć jako brama do rozpoczęcia instalacji na pozostałych komputerach.
- Jeżeli sami chcemy testować i używać AVG CloudCare na swoich komputerach należy postąpić tak analogicznie do powyższego instruktażu, definiując swoją firmę jako klienta.