Dwa tygodnie temu poprosiliśmy o wypełnienie krótkiej ankiety resellerskiej: pytaliśmy w niej o rodzaje działań marketingowych, które z Waszej perspektywy są najkorzystniejsze. Odpowiedzi były bardzo interesujące. Zaskoczyła nas również frekwencja.
Ankietę wypełniło prawie 300 naszych partnerów, wśród najbardziej atrakcyjnych propozycji wskazaliście na:
- Konkursy i nagrody dla Waszych klientów – 16%
- Przygotowanie mailingów informacyjnych dla Waszych klientów – 16%
- Webinaria techniczne dotyczące zagrożeń (dla Was) – 13%
- Artykuły na Wasze strony internetowe – 11%
Od razu zakasujemy wysoko rękawy i zabieramy się do działania 🙂
1. W najbliższym tygodniu (w piątek) startujemy z pierwszym webinarem technicznym, przygotowanym specjalnie dla osób sprzedających oprogramowanie: będzie dotyczył phishingu. Więcej szczegółów (na blogu Dystronet.pl) oraz via e-mail wyślemy już w poniedziałek.
2. Również w przyszłym tygodniu przygotujemy pierwsze trzy mailingi z najbardziej „chodliwymi” tematami. Dwa z nich będą dotyczyć wyłącznie kwestii bezpieczeństwa, natomiast jeden będzie miał charakter poradnikowy. Mailingi będą gotowe do rozesłania – przygotujemy oczywiście miejsce na Wasze logo. Po wysyłkę mailingu będziecie mogli się zgłosić bezpośrednio do opiekunów handlowych.
3. Na początku lipca przygotujemy propozycje konkursowe dla Waszych klientów – oprócz nagród przedstawimy gotowe pomysły, którymi będziecie mogli klientów zaskoczyć.
4. Pod koniec lipca udostępnimy pierwsze z tekstów poradnikowych do zamieszczenia na stronach – skoncentrujemy się na bezpieczeństwie – tutaj również poprosimy Was o pomoc w kwestii doboru odpowiednich tematów.
Jeżeli macie jakieś pytania – piszcie prosto do opiekunów handlowych CORE lub pytajcie w komentarzach pod wpisem.