ZA DROGO…i co dalej? – kolejne szkolenie z serii „Moje Małe Standardy”

0

Kiedy we Wrocławiu budowano pierwszy Leclerc miałem przyjemność prowadzenia rozmów handlowych z kupcem działu przemysłowego na temat wprowadzenie produktów GP Battery do oferty. Odebrałem wtedy również moją pierwszą lekcję dotyczącą negocjacji z pozycji siły.

Pamiętam jak bardzo nierealne żądania wyciągał, co rusz mój „partner” sprawdzając mnie jak nie przymierzając „konia na targu”. Najdłużej rozmawialiśmy o cenie, „półkowym”, opłacie za wprowadzenie do sieci oraz „store check”.

Kupiec stawiał tak wysokie wymagania, że gdybym je spełnił musiałbym się zgodzić na to, żeby NIGDY w tym sklepie nie zarobić na towarze, który sprzedawałem, ponadto płacić jeszcze za obecność na półce od 3-5 tysięcy PLN miesięcznie.

Dlaczego o tym piszę?

W tej historii CENA była testem, fałszywą obiekcją, która miała sprawdzić, czy ja jestem partnerem dla kupca, czy mogę decydować o cenach, czy też będę co rusz wychodził ze spotkania, aby pytać o zgodę.

Tamto spotkanie miało miejsce dwie dekady temu, a ja zapamiętałem z niego nie to, że były to trudne negocjacje czy że odniosłem sukces, ponieważ wprowadziłem baterie GP do oferty (i jeszcze na tym zarabialiśmy).

Zapamiętałem i pamiętam do dziś, że kiedy klient mówi, że CENA jest najważniejsza i on chce kupić TANIEJ, staję się czujny.

Na najbliższym webinarze będzie o CENIE;

  • Jak nie dać się „ograć” klientowi
  • Jak rozpoznać czy cena jest obiekcją czy prawdziwą potrzebą
  • Podam gotowy algorytm radzenia sobie z tego typu obiekcjami
  • Dostaniecie 15 gotowych odpowiedzi, gdy padnie obiekcja związana z ceną

 

Szkolenie odbędzie się w piątek 29 maja o godzinie 11.00.

Weź udział! Kliknij TUTAJ! 

Chcesz zacząć sprzedawać AVG?

Szukasz ekstra rabatów dla resellera? Skontaktuj się z nami, a skontaktujemy się z Tobą z unikalną ofertą dla resellera!

Przedsiębiorstwo Informatyczne CORE

Producent, importer i reseller oprogramowania, wydawca serwisów internetowych. Działa od 2001 roku. Oficjalny dystrybutor AVG. Programy rozprowadzane są przez siatkę ponad 1300 resellerów na terenie całej Polski, zapewniona jest pełna polska pomoc techniczna oraz wsparcie handlowe i marketingowe.

Udostępnij:

Zostaw wiadomość