TEN temat zostawić miałem na koniec webinarów, ale to co spotkało mnie podczas mojego ostatniego dwudniowego szkolenia nie daje spokoju. Otóż doświadczony zespół sprzedaży (branży nie ujawnię) stwierdził, że zamykanie sprzedaży …SUCK`s. W pierwszej chwili jak przystało … zbaraniałem, potem miałem fazę nerwowego śmiechu, by po 2 minutach gruchnąć szczęką o wykładzinę. Równowagę odzyskuje powoli po tym traumatycznym dla mnie zdarzeniu, ale jednak.
Coś się dzieje niedobrego w sprzedaży z „zamykaniem sprzedaży”, ponieważ TEN przypadek nie jest odosobniony. W najbliższy piątek 22 maja o godzinie 11.00 zmierzę się z tym demonem. Wyjaśnię;
- Czym jest a czym nie jest zamykanie sprzedaży?
- Dlaczego trzeba zamykać i jakie są z tego korzyści?
Podpowiem kilka idealnych zdań zamykających sprzedaż. No i będzie test.
Do miłego.
PS: Jeżeli chcesz zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj